به گزارش "روابط عمومی شهرداری احمدآباد" امروز پانزدهم اسفند ماه به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی ، شهردار، بخشدار مرکزی، رئیس کلانتری، اعضای شورای اسلامی شهر احمدآباد، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، تعدادی از دانش آموزان و مسؤولین مدرسه برخورداری چند اصله درخت مثمر در مدرسه برخورداری و پارک بانوان احمدآباد غرس نمودند .





